Vrácení zboží, reklamace

Reklamace do 14 dní po obdržení zásilky

Pokud Vám dorazilo zboží poškozené nebo je jakkoliv nevyhovující, během prvních 14 dní ho můžete vyměnit nebo vrátit.

Pokud byly hodinky gravírovány a nenesou žádnou vadu, tak bude vráceno jen 40% z celé objednávky z důvodu znehodnocení produktu.

Reklamace po 14 dnech od obdržení zásilky

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

Před reklamací řemínku se přesvědčte, jestli náhodou nemáte náhradní článek. Někdy se může stát, že článek řemínku praskne. V balení hodinek bývá dodán náhradní článek zvlášť nebo je součástí hodinek. Reklamace řemínku nemusí být vyřízena.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA


• vybité baterie, mechanicky poškozené pouzdro a pásky, poškrábané či prasklé sklo
• poškození vzniklé nevhodnou manipulací nebo neodbornou opravou
• násilné poškození pouzdra a pásku, zvlhnutí v důsledku nesprávného použití
• mechanický otěr a poškrábání v důsledku běžného nošení
• přirozené změny materiálů, z nichž bylo zboží vyrobeno
• nešetrné zacházení a nedostatečná péče

Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Reklamované zboží zašlete na adresu: Vojtěch Venglář, Horní Bludovice, Prostřední Bludovice 631, 739 37

K pečlivě zabalenému zboží přiložte formulář pro uplatnění reklamace a fakturu.

Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.

V případě jakýchkoliv nejasností se obraťte na náš email tiktakhodinky@email.cz, případně na tel. číslo +420 773 796 281.